اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۰۶۱
مردان زیدان موفق شدند در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به پیروزی 5 بر یک دست یافته و فاتح سوپرجام شوند.
۰۴:۱۸ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  دیدار برگشت سوپرجام اسپانیا بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید این بار در برنابئو کلید خورد.

بارسلونا برای انتقام آمده بود، با تمام قدرت مقابل مادریدی که رونالدو را به خاطر تصمیم بحث برانگیز داور بازی رفت در اختیار نداشت اما در عوض لوکا مودریچ را همراه خود می دید.

58 درصد مالکیت توپ در انتها از آن رئال مادرید بود، مردان زیدان یک نیمه سوار بر بازی بودند و به غیر گل رویایی دقیقه 4 آسنسیو و گل تاریخی کریم بنزما یک بار هم توپ را به تیردروازه بارسلونا کوبیدند.

بازی سرعتی رئال مادرید  در نیمه اول کاملا به چشم می امد و بارسلونایی که با هدایتگری والورده، هیچ ارتباطی به یک مدعی جدی قهرمانی در لالیگا یا هر لیگ دیگری نداشت.

رئال مادرید در پایان نیمه نخست در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه پیروزی بخش 5 بر یک به رختکن رفت و دو تیم برای تجربه نیمه دوم بازی برگشت آماده شدند.

نیمه دوم در حالی آغاز شد که والورده از تیمش فقط درخواست حمله داشت، مسی البته یک بار توپ را به تیر دروازه رئال مادرید کوبید و کیلور ناواس ستاره برتر میدان بود و در چند صحنه اجازه گلزنی به ستارگان بارسلونا را صادر نکرد.

زیدان البته با تعویض های خود سعی دشت نشان دهد هنوز هم از تیمش گلزنی می خواهد اما سفیدهای مادرید به دو گل زده در بازی برگشت قانع بودند.

شکست سنگینی برای بارسلونا رقم خورده بود و جرار پیکه در این میان بیش از سایر بازیکنان بارسلونا تحت فشار این شکست بود و البته به واسطه مصدومیت زمین را ترک کرد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری