اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۰۵۹
پیشکسوت پرسپولیس گفت: میثاقیان با پرس کردن یک امتیاز از پرسپولیس گرفت.
۰۴:۱۶ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| رحیم یوسفی در گفت‌وگویی در مورد تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل سیاه‌جامگان اظهارداشت: پرسپولیس شروع خوبی داشت، در نیمه اول هم موقعیت‌های گلزنی زیادی به دست آورد که اگر بازیکنان دقت می‌کردند می‌توانستند چند گل دیگر به تیم سیاه جامگان بزنند. میثاقیان هم با روش پرس و من‌تو‌من تلاش کرد که به امتیاز برسد. در نیمه دوم بازیکانش این کار را به خوبی انجام دادند.

وی ادامه داد: بیرانوند هم یکی دو بار ناشیانه عمل کرد، وقتی تیم تحت فشار است او نباید توپ را به بازیکن پشت 18 قدم پاس دهد. گلی هم که سیاه جامگان زد با خطای هند به ثمر رسید اما فوتبال قشنگی‌اش به همین است که بعضی وقت‌ها داور برخی صحنه‌ها را نبیند. میثاقیان هم با پرس کردن یک امتیاز از پرسپولیس گرفت، احساس کردم پرسپولیس در نیمه دوم کم آورده بود البته در نیمه اول پرسپولیس خیلی فشار آورد اما در نیمه دوم حریف به پرسپولیس فشار آورد هرچند موقعیت‌های گلزنی پرسپولیس خیلی زیاد بود که اگر گل می‌شد نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

یوسفی در مورد فرصت‌سوزی مهدی طارمی در این بازی گفت: طارمی فصل گذشته هم 16 گل زد در حالیکه باید 70 گل می‌زد! او از هر 10 موقعیت یکی را گل می‌کند و از موقعیت‌هایی که برای خود می‌سازد یا بازیکنان برایش می‌سازند سرسری می‌گذرد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه آیا این نتیجه در بازی پرسپولیس و الاهلی تاثیرگذار خواهد بود یا خیر، گفت: پرسپولیس لیگ قهرمانان را خوب شروع کرده، فوتبال هم بالا و پایین زیاد دارد، تیم تیم نسبت به فصل گذشته قوی‌تر شده است و پرسپولیس فوتبال روانی را به نمایش می‌گذارد که امیدوارم مقابل الاهلی هم به موفقیت برسد.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین