اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۰۳۸
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: اگر بادامکی به پرسپولیس گل می‌زد، شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد.
۰۰:۲۹ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| اکبر میثاقیان پس از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: نفسم در نمی‌آید. ظاهرا خودم 10 کیلومتر دویده‌ام. اگر حسین بادامکی آن توپ را گل می‌کرد شاید بازی به شکل دیگری رقم می‌خورد.

وی افزود: پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های 10-12 سال اخیرش را در لیگ برتر دارد. هر کس در این تیم می‌رود یکی دیگر می‌آید. واقعاً شانس آوردیم که نباختیم و گل مساوی را زدیم. هفته گذشته مقابل فولاد بازی کردیم و باختیم اما با این تساوی مقابل تیم خوب پرسپولیس و تماشاگرانش یک امتیاز گرفتیم و خیلی خوشحالم 2 بازیکن ما اولین بار بود که در آزادی به میدان می‌رفتند. عسگری و امیرمحمد پناهی که بازیکن اکسین بود. من خیلی خوشحالم که این مساوی را گرفتیم در نیمه اول شانس آوردیم که فقط یک گل خوردیم. 

میثاقیان تصریح کرد: در نیمه دوم بازیکنان ما خیلی خوب دویدند و با تعویض‌هایی که کردیم و سخت‌کوشی بازیکنان توانستیم یک تساوی بگیریم دست بازیکنانم درد نکند.

سرمربی سیاه‌جامگان در مورد وقت‌کشی بازیکنانش اظهار داشت: من از این کار خوشم نمی‌آید اما خداوکیلی زورمان به پرسپولیس نمی‌رسید و به مساوی راضی بودیم و مجبور بودیم چنین کارهایی بکنیم.

وی در مورد داوری مسابقه گفت: داور بازی ما جوان بود و فکر می‌کنم اولین بازی لیگ برترش بود و خیلی خوب قضاوت کرد.

میثاقیان در مورد اینکه داور 2 پنالتی صددرصد پرسپولیس را نگرفت چطور می‌گویید داور خوبی بود، گفت: نمی‌توانم در مورد داوری اظهارنظر کنم اما چون یک خطا به سود ما گرفته باید بگویم بد داوری کرده؟ ما از گرفتن این یک امتیاز خوشحالیم شما هم خوشحال باشید.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری