اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۰۲۶
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: کرار بازیکن خوبی است و از او رضایت کامل دارم او در سه دیدار اخیر تیم ما از نظر فنی و اخلاقی در تیم تاثیرگذار بوده است.
۲۲:۲۱ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  فراز کمالوند عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با پارس جنوبی در خصوص رفتارهای کرار جاسم و اینکه قبلا گفته بود فقط در ایران درتیم تراکتورسازی بازی می‌کنم، اظهار کرد: او بازیکن خوب فوتبال است و از او رضایت کامل داریم، او را من به ایران آوردم و رابطه صمیمانه‌ای با این بازیکن دارم. او در سه بازی اخیر برای تیم ما از نظر فنی و  اخلاقی در تیم تأثیرگذار بوده است.

وی در مورد دلیل غیبت مدیر رسانه‌ای خود در نشست خبری بیان کرد: او فردا به شهر جم می‌آید. 

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در مورد اینکه این تیم فصل گذشته با پرسپولیس دیدار پرحاشیه‌ای را داشته، اظهار کرد: من 3 بازی است که سرمربی نفت آبادان شدم و از فصل گذشته اطلاعی ندارم. 

کمالوند در مورد استراتژی تیمش برای مقابله با پارس جنوبی بیان کرد: پارس جنوبی تیم بسیار خوبی است، نفرات جوان و آینده‌داری در خدمت دارد در رأس کادر فنی این تیم هم مهدی تارتار حضور دارد که از دوستان خوب ماست و خیلی خوب کار کرده، فراتر از انتظار بوده است، با این حال بازیکنان تیم نفت آبادان هم بی‌تجربه نیستند. تجربه حضور در تیم‌های بزرگ را دارند، فکر می‌کنم فردا تماشاگران بازی جذابی را از هر دو تیم ببینند. در مورد مهار بازیکنان پارس جنوبی هم باید بگویم این تیم را به خوبی آنالیز کرده بودیم و به نقاط ضعف و قوتش آشنا هستیم، تلاش می‌کنیم با یک بازی خوب دسته پر به آبادان برگردیم. امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و تیمی که شایسته است به پیروزی برسد.

وی در مورد مصدومان تیمش گفت: یکی دو نفر از بازیکنان ما از نظر پزشکی مشکل دارند که کادر پزشکی در تلاش است تا آنها را به بازی فردا برساند.

کمالوند در مورد میزبانی پارس جنوبی در شهر جم خاطرنشان کرد: خوشحالم تیمی با این همه هوادار در لیگ برتر حضور دارد. قطعاً پارس جنوبی باید با این همه هوادار به خود ببالد اما از نظر سخت‌افزاری نمی‌توانم دروغ بگویم، امکانات ضعیف است. در هتلی که مستقر هستیم انتظار داریم که در لیگ برتر شرایط بهتری داشته باشد. امیدواریم بازی‌ها جلوتر برود و شهر جم با شرایط بیشتر آشنا شود. فکر می‌کنم در نیم‌فصل دوم شرایط بهتر هم بشود.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در مورد نتیجه بازی فردا گفت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و همین از جذابیت این ورزش است اما ما قطعاً به دنبال 3 امتیاز هستیم و بازیکنان بزرگی در این تیم هستند، امیدوار روز خوب بازیکنان ما باشد.

وی در مورد اینکه تیم پارس جنوبی لباس اولش زرد است و تیم شما هم زرد می‌پوشد، فردا کدام تیم این رنگ را بر تن می‌کند، عنوان کرد: ما تابع مقررات هستیم چون پارس جنوبی میزبان است و زرد می‌پوشد ما هم پیراهن دوم خودمان یعنی پیراهن آبی را بر تن می‌کنیم.

انتهای پیام/ی/2346
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین