اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۰۲۲
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون از انتشار مقالات آموزشی به منظور آموزش پزشکان باشگاه‌ها و تیم‌های ملی و همچنین کادر فنی و بازیکنان فوتبال کشور خبر داد.
۲۲:۴۵ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دکتر توحید سیف برقی، رئیس کمیته پزشکی درباره اقدامات آموزشی پزشکی ورزشی گفت: کمیته پزشکی قصد دارد به منظور ارتقاء عملکرد بازیکنان در میادین ورزشی، مباحث آموزشی در زمینه های مختلف آسیب های ورزشی، تغذیه و مکمل ها، دوپینگ و ... را از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی کند.

وی در ادامه تصریح کرد: در همین راستا اولین مبحث آموزشی با عنوان مدیریت عوارض ضربه به سر (کانکاشن) در بازیکنان فوتبال که ممکن است سبب به خطر افتادن حیات بازیکنان و نیز معلولیت های دایمی برای ورزشکار شود را در دستور اقدامات آموزشی قرار داده است.

رئیس کمیته پزشکی در ادامه بیان کرد: به منظور آموزش پزشکان و سایر افراد حاضر در کادر فنی آخرین دستورالعمل فیفا، در خصوص دستورالعمل کاربردی در مواجهه با ضربه سر در سه عنوان مختلف در سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام شده است.

سیف برقی در پایان تاکید کرد: از این پس مقالات آموزشی، بصورت هر دو هفته یکبار در بخش کمیته پزشکی، قسمت مقالات آموزشی به صورت فایل pdf قرار خواهد گرفت تا هیات فوتبال استانها، باشگاههای سراسر کشور اطلاعات لازم را در خصوص این موارد در اختیار داشته باشند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پزشکی ورزشی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین