اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۰۲۱
تیم والیبال زیر 23 سال ایران توانست در دومین دیدار دوستانه خود قبل از آغاز رقابت های جهانی ژاپن را هم شکست دهد.
۲۱:۵۶ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت های قهرمانی زیر 23 سال جهان از روز بیست و هفتم مرداد ماه در قاهره آغاز می شود و تیم ایران سومین حضور پی در پی خود را تجربه خواهد کرد. در فاصله دو روز مانده به این رقابت ها تیم والیبال زیر 23 سال ایران در دیداری دوستانه مقابل ژاپن قرار گرفت.

تیم ها قصد دارند تا با دیدارهای تدارکاتی خود را با شرایط قوانین جدید آدابته کنند و این بار ژاپنی ها بودند که با درخواستی خواستار بازی تدارکاتی با ایران شدند. مثل روز گذشته سیچلو تمام بازیکنان را به در زمین به کار گرفت تا ترکیب های مختلف و سیستم های متفاوت را در زمین پیاده کند. در 4 ست ابتدایی بازی ایران توانست ژاپن را شکست دهد اما در 2 ست پایانی که با توافق دو تیم انجام شد حریف موفق شد تا از ایران 2 ست بگیرد.

این دیدار در سالن شماره 3 ورزشگاه قاهره برگزار شد که مسابقه ای قرار نیست در آن برگزار شود اما با این حال دو تیم تمام تلاش خود را در زمین گذاشتند. پایان این دیدار با جلسه ای کوتاه بین کادر فنی و بازیکنان همراه بود و تیم پس از بازگشت استراحتی کوتاه خواهد کرد و عصر به سالن وزنه می رود.

مسابقات قهرمانی زیر ٢٣ سال جهان از روز ٢٧ مرداد ماه جاری به میزبانی مصر آغاز می شود و روز سوم شهریورماه به پایان خواهد رسید. تیم ایران در گروه B با تیم های روسیه، ترکیه، چین، الجزایر و آرژانتین هم گروه خواهد بود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین