اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۹۵۱
تمرین تیم فوتبال استقلال امروز در حضور مدیرعامل این باشگاه برگزار شد.
۱۳:۴۲ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار مقابل فولاد خوزستان آماده می‌کند، از ساعت 12 امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرینات خود را پیگیری کرده است.

* پیش از شروع تمرین امروز علیرضا منصوریان برای دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت و توصیه‌های لازم را در خصوص بازی با فولاد خوزستان به آنها ارائه کرد.

* حرایر مگویان مدافع ارمنی استقلال بعد از بازگشت از کشورش امروز در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و البته وی در کنار استقلالی‌ها تمرین نکرد. مگویا با لباس شخصی در کمپ زنده‌یاد حجازی حاضر شده بود.

* در ابتدای تمرین، بازیکنان زیر نظر کادر فنی بدن‌های خود را گرم کرده و سپس در گروه‌های 4 نفره بازی آقاوسط انجام دادند. در بخش بعد که منصوریان خودش نیز روی این آیتم نظارت ویژه داشت، فوتبال تحت فشار صورت گرفت که این آیتم در بخش کوچکی از زمین انجام شد.

* سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال در اواسط تمرین امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی حاضر شد و مورد استقبال علیرضا منصوریان قرار گرفت. سرمربی تیم استقلال در حاشیه تمرین امروز برای دقایقی با افتخاری گفت‌وگو کرد.

*محمد حسین کنعانی زادگان در حاشیه تمرین امروز بعد از مدت‌ها برای دقایقی پا به توپ شد.
* در اواسط تمرین بازیکنان استقلال بعد از توقف کار تاکتیکی سمت افتخاری رفته و سال نو را به وی تبریک گفتند.

* نصرالله عبداللهی در حاشیه تمرین امروز برای دقایقی با منصوریان صحبت کرد.

* به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال تمرینات خود را تا روز بازی با فولاد خوزستان پیگیری خواهد کرد و آبی‌پوشان تا روز 12 فروردین به مصاف نماینده خوزستان خواهند رفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال استقلال
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری