اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۲۳۴
مربی تیم پرسپولیس گفت: حتماً مسئولان باشگاه خودشان صلاح دیدند با سیدجلال به توافق برسند چرا که برانکو لیستی به باشگاه نداده است.
۱۹:۰۱ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-کریم باقری در خصوص پرسپولیسی شدن سیدجلال حسینی اظهار داشت: من در این مورد اطلاعی ندارم و هیچ فردی هم از باشگاه در خصوص جذب سیدجلال  با من تماس نگرفت.

وی در پاسخ به این سوال که حسینی در لیست خرید برانکو بوده یا نه، تصریح کرد: تا آنجا که من اطلاع دارم برانکو لیستی به باشگاه نداده است. نمی‌دانم وقتی هنوز مربی در ایران نیست چطور بازیکن جذب می‌کنند. حتماً مسئولان باشگاه خودشان صلاح دیدند که با حسینی به توافق برسند.

مربی پرسپولیس در واکنش به این موضوع که حتما سید جلال در لیست برانکو بوده که نژادفلاح با وی مذاکره کرده است، تاکید کرد: وقتی لیستی وجود ندارد در مورد چه موضوعی صحبت می‌کنید؟! اصلاً لیست وجود خارجی ندارد. وقتی برانکو هنوز تکلیف خودش را نمی‌داند چه لیستی به باشگاه بدهد؟

باقری در پاسخ این سوال که آیا باشگاه هنوز تکلیف برانکو را مشخص نکرده گفت: تا آنجا که من اطلاع دارم قضیه به این صورت است که باشگاه طبق وعده پول برانکو را پرداخت نکرده و او هنوز از آینده خود در پرسپولیس مطمئن نیست.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس باقری
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین