اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۱۹۶
سرمربی فوتبال تیم ذوب آهن گفت: امروز عدالت فوتبال انجام نشد و یک قانون نانوشته وجود دارد که اگر گل نزنی گل خواهی خورد. بعد از موقعیت تک به تکی که خراب شد این قانون اجرا شد.
۰۴:۳۰ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  تیم‌های ذوب و آهن و سپاهان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار با برتری 2 بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

امیرقلعه نویی سرمربی تیم ذوب آهن در پایان این دیدار، اظهار داشت: به استان اصفهان تبریک می گویم. دربی و شهرآورد زیادی بازی کردم. قشنگ ترین بود. واقعا یک روز به یادماندنی بود. به کرانچار و سپاهان تبریک می گویم که این سه امتیاز در اصفاهان ماند. وقتی تک به تک گل نشود و بازی در کنترل ما بود، قانون نانوشته است که اگر از موقعیت ها استفاده نکنی بازنده هستی.

قلعه‌نویی در ادامه صحبت‌های خود گفت: یکی از روزهای خوب دروازه‌بان سپاهان بود به هواداران و جو خوبی که در ورزشگاه حاکم بود تبریک می‌گویم. قشنگ‌تر از داخل زمین اتفاقات بیرون زمین بود. من دربی‌های زیادی بازی کردم و مربی بودم اما جو این ورزشگاه فوق‌العاده بود. امروز هر دو تیم موقعیت‌های بسیار خوبی خلق کردند.

وی در ادامه افزود: من از بازیکنان خودمان تشکر می‌کنم. مربی‌ای از تیمش باید بترسد که ایجاد موقعیت نکند و فشار به دروازه حریف نیاورد ما در این بازی‌ها تلاش کردیم امتیاز کامل بگیریم. بازیکنان ما تمام تلاش خود را کردند من از ابتدای فصل و شروع اردو متوجه ضعف شده بودم. یکی از ضعف‌های ما در پست مهاجم هدف و دیگری در پست دفاع چپ بود که امیدوارم بتوانیم با جذب بازیکن و با استفاده از بازیکنان موجود این دو ضعف را برطرف کنیم. بازیکنان ما تمام تلاش خود را کردند و اگر مشکلی بود به من سرمربی برمی‌گردد.

قلعه‌نویی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: امروز عدالت فوتبال انجام نشد و یک قانون نانوشته وجود دارد که اگر گل نزنی گل خواهی خورد. بعد از موقعیت تک به تکی که خراب شد این قانون اجرا شد.

وی در مورد داوری امروز عنوان کرد: روی گل نجات‌مهدی که به ثمر رساند و همچنین گل اول سپاهان کمی به عملکرد داوری شک دارم که باید فیلم را نگاه و بررسی کنم و پس از آن  اظهارنظر کنم. به تیم داوری تبریک می‌گویم که به سرعت بخشیدن بازی کمک کردند و عملکرد خوبی در زمین داشتند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری