اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۱۲۲۶

همه درخواست های اوسمار برای تمدید قرارداد با پرسپولیس!

همه درخواست های اوسمار برای تمدید قرارداد با پرسپولیس!
سرمربی پرسپولیس چند درخواست مهم از مدیران این باشگاه داشته است.
۱۸:۲۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

اوسمار ویرا سرمربی موفق پرسپولیس بعد از کسب نتایج خوب با این تیم حالا به تمدید قرارداد با این باشگاه بسیار نزدیک است و احتمالا قرارداد اوسمار برای یک فصل دیگر تمدید خواهد شد و پرسپولیس با همین کادرفعلی به استقبال فصل آینده خواهد رفت. قرارداد اوسمار به عنوان دستیار یحیی گل محمدی بسته شد و مبلغ بالایی ندارد. به طور حتم اولین خواسته اوسمار برای فصل آینده بالا رفتن رقم قراردادش است که قطعا انجام خواهد شد. 

اولین درخواست او از مدیران باشگاه پرسپولیس جذب چند ستاره باکیفیت بود. اوسمار هم چند بازیکن خارجی مدنظر دارد و هم یکی دو بازیکن باکیفیت داخلی می خواهد تا نقاط ضعف تیمش را تقویت کند. خواسته بعدی اوسمار برگزاری یک اردوی خوب خارجی بود که البته باید منابع مالی لازم برای برپایی اردوی خارجی فراهم شود. اوسمار می خواهد در اردوی خارجی پیش فصل ،چند بازی تدارکاتی خوب با تیم های قدرتمند هم برگزار کند تا پرسپولیس با بهترین شرایط فصل آینده را شروع کند.

همچنین او برنامه مفصلی هم برای آکادمی باشگاه پرسپولیس دارد و می خواهد روی تیم های پایه و استعدادهای خوبی در آکادمی پرسپولیس حضور دارند نظارت کند تا نفرات مستعد را به تیم اصلی بیاورد و به تدریج از آن ها استفاده کند.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین