اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۰۷۸۷

پایانی ناخوشایند برای یک پرسپولیسی؛ وقت وداع رسیده

پایانی ناخوشایند برای یک پرسپولیسی؛ وقت وداع رسیده
وینگر تیم پرسپولیس در فصل جاری شرایط خوبی را تجربه نکرد و مشخص نیست در پایان فصل چه وضعیتی خواهد داشت.
۲۲:۳۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|
 این روزها که مسابقات لیگ با وقفه‌ای کوتاه روبرو شده، خبری عجیب از اردوی پرسپولیس به گوش می‌رسد. سعید صادقی وینگر این تیم به یکباره دچار مصدومیتی شدید شده و ظاهرا ادامه فصل را از دست داده. حرف و حدیث‌ها هم درباره مصدومیت او زیاد است؛ برخی رسانه‌ها می‌گویند در خانه‌اش دچار این مصدومیت شده و برخی دیگر می‌گویند در استخر این اتفاق برای صادقی رخ داده. بعید هم نیست که هر دو روایت نادرست باشد. چرا که مصدومیت سعید صادقی از ناحیه مچ پا است و در همین باره خبر رسیده که او ساعاتی قبل از انتشار خبر مصدومیتش سوار موتور بوده!
 
آنچه بدیهی است رفتار غیرحرفه‌ای این بازیکن است که منجر به مصدومیتش شده. اتفاقی که قطعا در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها و اوج حساسیت مسابقات به مذاق اوسمار و هواداران پرسپولیس خوش نمی‌آید و باید دید تبعاتش صرفا به جرایم انضباطی محدود می‌شود یا اینکه طبق شنیده‌های موثق به جدایی این بازیکن از جمع قرمزها خواهد انجامید.
 
در کل اوضاع برای سعید صادقی آنطور که باید خوب پیش نرفت. همه منتظر استقلالی شدنش بودند اما از اردوی قرمزها سر در آورد. آن خطای هند عجیب و غریب که در اولین بازی‌هایش برای پرسپولیس در مصاف با فولاد انجام داد به سکانسی فراموش نشدنی تبدیل شد و از آن مهمتر اینکه نه تنها صادقی هیچوقت در پرسپولیس اوج نگرفت بلکه رفته رفته انگیزه‌اش را هم در این تیم از دست داد. او امسال فقط یک گل در لیگ برتر زد که آن هم دروازه خالی بود. گلی که به مصاف هفته دوم مقابل تراکتور و اشتباه مهلک حسین پورحمیدی برمی‌گردد. حالا هم که به شکلی ناگهانی و غیر فوتبالی مصدوم شده و ادامه فصل را از دست داده و باید دید اوضاع برای او چگونه پیش خواهد رفت.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین