اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۰۱۵۹

قطع همکاری با ساپینتو پس از قهرمانی!

قطع همکاری با ساپینتو پس از قهرمانی!
با وجود کسب عنوان قهرمانی، اما ریکاردو ساپینتو به همکاری خود با آپوئل پایان داده و این موضوع به زودی و به صورت رسمی اعلام می‌شود.
۱۴:۲۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

 فقط 24 ساعت پس از کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر قبرس، ریکاردو ساپینتو به همکاری خود با باشگاه آپوئل پایان داده و شب گذشته نیز در تصاویر یادبود جشن قهرمانی شرکت نکرده و قرار است این موضوع به زودی و به صورت رسمی از سوی طرفین اعلام شود.

سرمربی پرتغالی شب گذشته و برای مراسم عکسبرداری یادبود قهرمانان به محل برگزاری این مراسم در Archangelos نرفت، ضمن اینکه او حتی در جشنی که توسط مدیریت آپوئل در یک کافه معروف در نیکوزیا و برای کسب عنوان قهرمانی ترتیب داده شده بود، شرکت نکرد.

اگرچه پرودروموس پتریدیس، رئیس باشگاه آپوئل در سخنرانی خود برای حاضران از ریکاردو ساپینتو تشکر کرد و گفت که "متاسفانه او نمی‌تواند اینجا باشد"، اما نشانه‌های زیادی وجود دارد و این شایعه را تأیید می‌کند که مدیریت آپوئل قبلاً تصمیم گرفته است که سرمربی خود را تغییر دهد.

آنگونه که رسانه گل قبرس نوشته، مدیران آپوئل یک قدم فراتر رفتند و اقدامات لازم را انجام داده‌اند تا بتوانند که تکلیف سرمربی جدید را پایان هفته مشخص کنند. آنگونه که رسانه گل نوشته، لیست سه نفره‌ای از مربیان مورد نظر مدیریت آپوئل تهیه شده که یکی از آنها، خوزه دومینگز، دستیار اول ساپینتو است که در این فصل و طی مدت 4 ماهه‌ای که سرمربی پرتغالی به دلیل محرومیت از روی سکوها بر تیمش نظارت داشت، آپوئل را از کنار زمین هدایت می‌کرد.

پرودروموس پتریدیس، رئیس آپوئل، صبح امروز نیز در گفتگویی که با یکی از رسانه های قبرسی داشته، اعلام کرده که تکلیف سرمربی تا آخر هفته مشخص می‌شود. او در گفتگو با رسانه سوپر اسپورت اف ام با اشاره به اینکه احتمال همکاری با ریکاردو ساپینتو وجود دارد، از لیست سه نفره‌ای برای انتخاب سرمربی جدید تیم خبر داد.

رئیس آپوئل در واکنش به احتمال بالای جدایی ساپینتو گفت: این یک اتفاق غیرعادی نیست. ما پیش از این نیز با کریستینسن (مربی سابق آوئل) قهرمان شدیم ولی بدون پیش داوری در مورد چیزی، به همکاری خود ادامه ندادیم. آقای ساپینتو یکی از گزینه‌های ماست. ما سه تا چهار مربی را در لیست خود داریم و تا آخر هفته درباره سرمربی جدید تصمیم گیری می‌کنیم.

او گفت: اینطور نیست که اعتماد ما به ساپینتو متزلزل شده باشد. مسائل مختلفی وجود دارد. ما یک پرونده سخت (محرومیت 4 ماهه ساپینتو) را تجربه کردیم، با انواع مجازات ها، با حوادث دیگر. دلیل اینکه ما و ساپینتو تا روز آخر با همدیگر کار کردیم این بود که آن مرد در تیم کار بزرگی انجام داد و به همین دلیل نام او در فهرست انتخاب‌های ما قرار دارد. خیلی چیزها به مربی و بودجه باشگاه بستگی دارد.

به نظر می‌رسد که صحبت‌های رئیس آپوئل تنها برای حفظ شأن ساپینتو باشد چرا که باید جدایی او از این باشگاه را قطعی دانست. پیش از این نیز روزنامه رکورد پرتغال خبر داده بود که سرمربی سابق استقلال از تیم‌های مکزیکی پیشنهاد دریافت کرده است.

 

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین