اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۰۱۴۷

افزایش جذابیت چهره با کاشت ابرو پرتراکم با خواب طبیعی

افزایش جذابیت چهره با کاشت ابرو پرتراکم با خواب طبیعی
۱۲:۵۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

داشتن صورتی که ابروها پرپشت و منظم، موهای آراسته و مرتب دارد، یک چهره زیبا و دلنشین است و امروزه افراد زیادی برای داشتن این چنین صورتی به دنبال روش های زیبایی هستند. کاشت ابرو، کاشت مو و حتی کاشت ریش و سبیل امروزه یکی از رایج ترین روش های زیبایی در بین افراد جامعه است.

به دلیل اهمیت این روش های زیبایی، در این مقاله تصمیم داریم در مورد بهترین روش های کاشت ابرو طبیعی و مو توضیحات جامعی ارائه کنیم . با ما همراه باشید.

روش های کاشت ابرو طبیعی

ابروها به دلیل این که بسیار در معرض دید هستند، تأثیر بسیار زیادی بر زیبایی و جذابیت صورت دارند؛ اما برخی افراد ممکن است به دلایل مختلفی مانند افزایش سن، بیماری های مختلف، برداشتن بیش از حد ابرو، مسائل ژنتیکی و غیره با مشکل نداشتن یا کم پشتی موهای ابروها مواجه شوند.

در گذشته فقط روش‌های سنتی کاشت ابرو مانند مداد و پودر ابرو برای احیای آن وجود داشت؛ اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، کاشت ابرو طبیعی به عنوان یک روش همیشگی برای بهبود شکل و زیبایی ابروها شناخته می‌شود.

اما تا الان شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که کاشت ابرو طبیعی چگونه است؟ چه روش‌ها و چه مدل‌هایی دارد؟ برای چه کسانی مناسب است و برای چه کسانی مناسب نیست؟ مراقبت های قبل و بعد از آن کدام است؟ یا حتی بخواهید بدانید که بهترین کلینیک کاشت مو برای کاشت ابرو طبیعی کدام است؟ ما در ادامه این مطلب به تمامی این پرسش‌ها پاسخ می‌دهیم.

کاشت ابرو طبیعی چیست؟

کاشت ابرو یک عمل زیبایی است که در آن فولیکول های مو از یک قسمتی از بدن مانند پوست سر برداشته شده و به ابرو پیوند زده می شود. هدف از انجام این کار ترمیم و بهبود شکل ظاهری ابروها و طبیعی تر نشان دادن آن است تا سبب جذابیت ظاهری به خصوص در خانم‌ها شود. این موهای پیوند زده شده به ابرو همانند موهای اصلی ابرو رشد کرده و می توان آنها را حالت داد، کوتاه کرد و یا حتی تغییر رنگ داد تا مثل ابروهای طبیعی به نظر برسند.

انواع بهترین روش های کاشت ابرو طبیعی

در یک کلینیک کاشت مو، روش‌های کاشت ابرو طبیعی می‌تواند به چندین شکل انجام شود اما از رایج‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های کاشت ابرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

روش کاشت مستقیم ابرو (DHI)

کاشت ابرو طبیعی به روش DHI توسط یک ابزار به نام چوی (Choi) استفاده می‌شود. در واقع در این روش، فولیکول‌های مو را از ناحیه اهداکننده استخراج می‌کنند و آن‌ها را در ناحیه گیرنده با استفاده از چوی که یک ابزار مخصوص قلم مانند است، می‌کارند.

این ابزار به صورت دقیق و کنترل شده موها را استخراج کرده و با ایجاد سوراخ هایی در ناحیه کاشت، فولیکول های استخراج شده را در داخل این سوراخ ها قرار می‌دهد. با توجه به اینکه روش DHI قابلیت کنترل زاویه و جهت کاشت موها را دارد، احتمال اینکه نتایج طبیعی و شگفت‌انگیزی را برایتان به ارمغان بیاورد، بسیار زیاد است.

روش استخراج واحد فولیکولی (FUE)

اف یو ای (FUE) یکی از جدیدترین روش‌های کاشت ابرو است که در آن، تک تک فولیکول‌های مو از ناحیه اهداکننده برداشت می‌شوند. بدین صورت که با استفاده از یک ابزار کوچک به نام پانچ، موها را به صورت تکی جدا می‌کنند و به ابرو پیوند می‌زنند تا حجم آن بیشتر شود. این روش بسیار ملایم بوده و هیچ جای زخمی بر جای نمی گذارد. به دلیل این دقت بالا و نتایج مطلوب، این روش در انواع کلینیک کاشت مو بسیار محبوب است.

روش کاشت موی واحد فولیکولی (FUT)

در روش اف یو تی (FUT)، یک بخش از پوست ناحیه پشت سر برداشت می‌شود و سپس به شکل نواری برش داده می‌شود. سپس کوچکترین بخش‌هایی که حاوی واحدهای مویی هستند انتخاب شده و در ابرو کاشته می‌شوند. این روش معمولاً برای برداشتن تعداد بیشتری از واحدهای فولیکولی مویی استفاده می‌شود.

روش کاشت ابرو با Artas

در این روش ار ربات‌ها و ماشین‌ها برای کاشت ابرو طبیعی استفاده می‌شود. این ربات‌ها با دقت و سرعت بالا، موهای ابرو را استخراج کرده و در محل مورد نظر می‌کارند. این روش نیز به دلیل دقت و سرعت بالایی که دارد، نتایج بسیار مطلوبی را به ارمغان می‌آورد.

کاشت ابرو با روش نیو گرافت

کاشت نیوگرافت ابرو، یکی از تمیزترین تکنیک های کاشت ابرو طبیعی است که در بسیاری از کلینیک‌های کاشت مو استفاده می‌شود. در این روش از تکنیک‌های پیشرفته موهای فولیکولار استفاده می‌شود تا ابروهای طبیعی و جذابی داشته باشید. در واقع نیوگرافت، یک حالت نیمه اتوماتیک از روش FUE محسوب می شود.

افزایش جذابیت چهره با کاشت ابرو پرتراکم با خواب طبیعی

کاشت ابرو طبیعی برای چه کسانی مناسب است؟

کاشت ابرو طبیعی ممکن است برای کسانی که به دلیل افزایش سن، مسائل ژنتیکی یا شرایط پزشکی ابروهایشان کم پشت شده است، مناسب باشد. همچنین افرادی که ابروهایشان بیش از حد کنده شده است و اکنون دارای ابروهایی ناهمسان هستند نیز کاندیداهای خوبی برای انجام این کار می‌باشند.

به جز این موارد، افرادی که شرایط زیر را دارند نیز می‌توانند با خیال راحت به کاشت ابرو طبیعی در کلینیک کاشت مو بپردازند:

  • افرادی که به دلیل سوختگی، ابروهایشان دچار ریزش جزئی یا کامل شده است.
  • افرادی که بخشی از ابروی خود را به دلیل جراحی یا بخیه از دست داده اند.
  • افرادی که ابروهای کم پشتی دارند یا اصلا ابرو ندارند.
  • افرادی که ابروهایشان کم حجم است.
  • افرادی که از شکل و حالت کنونی ابروهای خود ناراضی هستند.
  • افرادی که دیگر قصد ندارند از تاتو، هاشور یا میکروبلیدینگ در ابروهای خود استفاده کنند.

کاشت ابرو طبیعی برای چه کسانی مناسب نیست؟

توصیه می‌شود اگر یکی از شرایط خاص زیر را دارید، از روش‌های جایگزین کاشت ابرو طبیعی استفاده کنید و یا اگر بر انجام این کار اصرار دارید، حتما با متخصص مربوطه مشغول در کلینیک کاشت مو، مشورت‌های لازم را به عمل آورید.

  • افرادی که مبتلا به ریزش موی سکه ای یا آلوپسی آره آتا هستند
  • افرادی که مشکل لخته شدن خون یا اختلالات خونریزی دارند.
  • افرادی که مبتلا به بیماری‌های آلوپسی توتالیس (طاسی کامل یا ریزش کل موی سر یا حتی ابروها و مژه‌ها) یا آلوپسی یونیورسالیس (ریزش موی کامل بدن از جمله ابروها و مژه ها، موهای صورت، موهای بدن و موهای سر) هستند.
  • افرادی که مبتلا به تریکوتیلومانیا هستند و میل شدیدی به کندن موهای خود دارند.
  • افرادی که سابقه عوارض شدید پس از انجام جراحی زیبایی دارند.

عوارض جانبی کاشت ابرو

لازم است این واقعیت گفته شود که کاشت ابرو طبیعی نیز مانند سایر جراحی‌های زیبایی، ممکن است با عوارضی همراه باشد. با این حال، بسیاری از این عوارض موقتی هستند و اگر مراقبت‌های لازم را انجام دهید، خیلی زود برطرف می شوند. برخی از این عوارض عبارتند از:

  • ایجاد تورم و کبودی در اطراف ناحیه پیوند و پلک های بالایی
  • ریزش موقت موهای کاشته شده ( پس از این مرحله، رشد مجدد موها به طور خود به خود انجام می‌شود)
  • خونریزی در محل ابرو
  • عفونت
  • ایجاد اسکار و جای زخم

افزایش جذابیت چهره با کاشت ابرو پرتراکم با خواب طبیعی

راهکارهای به حداقل رساندن عوارض کاشت ابرو طبیعی

پس از عمل کاشت ابرو طبیعی، دستورالعمل‌هایی توسط جراح یا اپراتور مربوطه ارائه می‌شود که رعایت آنها بسیار مهم است. پس از انجام این کار، ممکن است موهای کاشته شده ریزش کنند که این اتفاق کاملا طبیعی و قابل انتظار است. نکاتی که پس از انجام کاشت ابرو باید در نظر بگیرید عبارتند از:

  • اجتناب از تماس آب: برای 48 تا 72 ساعت اول پس از این کار، لازم است تا از تماس آب با ابروها خودداری کنید. این به این معنی است که حداکثر تا 3 روز، ابروهای خود را با آب نشویید. پس از این مدت، می توانید ابروهایتان را با استفاده از یک پاک کننده ملایم، طبق دستور پزشک به آرامی شست و شو دهید.
  • عدم انجام فعالیت های شدید: توصیه می شود تا 48 یا 72 ساعت پس از کاشت ابرو، از انجام ورزش های شدید و فعالیت های بدنی که سبب تعریق بیش از حد یا فشار بر روی ابروها می‌شود، خودداری کنید.
  • استفاده منظم از داروهای تجویز شده: یک پزشک ممکن است از پماد، اسپری یا داروهای خاصی برای بهبود هر چه سریعتر این کار تجویز کند. پس مهم است که این داروها را طبق دستورالعمل استفاده کنید.
  • اصلاح و نظافت منظم: از آنجایی که موهای کاشته شده ممکن است بیشتر از موهای طبیعی ابرو رشد کنند، اصلاح منظم برای حفظ شکل و ظاهر مطلوب ابروها امری ضروری است.

بهترین کلینیک کاشت مو برای کاشت ابروهای طبیعی

همانطور که گفتیم، داشتن ابروهای زیبا تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره دارد. اگر از افرادی هستید که از مشکل ریزش ابرو، کم رشد بودن و یا ضخامت کم آن رنج می‌برید، کاشت ابرو طبیعی می‌تواند بهترین راه حل باشد. اما اگر می‌خواهید که این فرآیند بسیار موفقیت آمیز انجام شود، انتخاب بهترین کلینیک کاشت ابرو بسیار اهمیت دارد.

کلینیک زیبایی آنیل با چندین سال سابقه و تجربه موفق در زمینه کاشت ابرو طبیعی، از پیشتازان این عرصه است که رضایتمندی بسیار بالایی را از جانب مراجعه کنندگان داشته است. کلینیک زیبایی آنیل دارای کادر پزشکی متخصص و با تجربه‌ای بوده که دارای متبحرترین پزشکان متخصص پوست و مو می‌باشد.

محیط کلینیک زیبایی آنیل کاملا بهداشتی و استریل بوده و دارای به روزترین دستگاه‌ها و تجهیزات کاشت ابرو طبیعی در کلینیک کاشت موی خود می‌باشد. پرسنل متعهد و کارآمد این مجموعه نیز در تلاش هستند تا مشتریان این مجموعه، نتیجه دلخواه خود را بگیرند و رضایتمندی کاملی داشته باشند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین