اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۰۰۵۶

یک قدم دیگر تا معجزه نفت آبادان؛ هفتمین امتیاز برای فراز

یک قدم دیگر تا معجزه نفت آبادان؛ هفتمین امتیاز برای فراز
در ۵ بازی اول هفته بیست و هفتم برنده بزرگ، تیم صنعت نفت آبادان بود.
۱۴:۲۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

در شروع هفته بیست و هفتم پرسپولیس هوادار را برد تا دوباره به صدر جدول برود اما این مهم‌ترین نتیجه این هفته نبود. برنده اصلی این هفته تا اینجا صنعت نفت آبادان بود که در اراک با مساوی ۱-۱ مقابل آلومینیوم یک امتیاز حساس گرفت.

دیگر همه می‌دانند که رقابت در قعر جدول برای بقا حساس‌تر و مهم‌تر از رقابت دو بزرگ در صدر برای جام است. این هفته دو تیم از چهار تیم در خطر سقوط جدالی رو در رو با یکدیگر دارند، استقلال خوزستان عصر دوشنبه در اهواز پذیرای نساجی است، یک بازی ۶ امتیازی که خیلی چیزها در رقابت انتهای جدول را مشخص خواهد کرد. اما دو تیم دیگر نیز این هفته بازی‌های مهمی داشتند. صنعت نفت باید در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رفت و فولاد عصر دوشنبه مهمان استقلال در ورزشگاه آزادی است.

این یعنی امتیازی که صنعت نفت از اراک گرفت، با توجه به سختی و حساسیت بازی‌های دوشنبه، می‌تواند کمک بزرگی به بقای این تیم کند. معجزه‌ای که فراز کمالوند از آن حرف زده بود. کمالوند از هفته بیست و دوم روی نیمکت تیم آبادانی نشست و بارها گفته که این تیم برای ماندن به یک معجزه نیاز دارد. البته که صنعت نفت با این شرایط بیگانه نیست. همین فصل قبل با یک معجزه در هفته آخر و با گل ممی زاده بعد از دقیقه ۹۰ و به لطف نتایج سایر تیم‌ها در لیگ ماندگار شد. به نوعی آنها به دنبال تکرار تاریخ و خاطره فصل قبل هستند.

وقتی در پایان هفته ۲۱ سهراب بختیاری‌زاده برکنار شد، صنعت نفت با ۱۳ امتیاز از ۲۱ بازی تیم شانزدهم و قعرنشین جدول بود. آنها تنها ۲ برد، ۷ مساوی و ۱۲ باخت داشتند، با ۱۵ گل زده و ۳۳ گل خورده و دو امتیاز کمتر از نساجی در پله پانزدهم و ۷ امتیاز فاصله با فولاد در رتبه سیزدهم به عنوان منطقه نسبتا امن برای بقا...

و حالا ببینید که کمالوند نتایجی با صنعت نفت گرفته است:

هفته ۲۲ صنعت نفت ۲ - سپاهان ۱

هفته ۲۳ استقلال خوزستان ۲ - صنعت نفت ۱

هفته ۲۴ صنعت نفت صفر - پرسپولیس ۳

هفته ۲۵ هوادار ۲ - صنعت نفت ۱

هفته ۲۶ صنعت نفت یک - مس صفر

هفته ۲۷ آلومینیوم ۱ - صنعت نفت ۱

یعنی ۲ برد، یک مساوی و سه باخت و ۷ امتیاز از ۱۸ امتیاز کامل  برای فراز، نصف امتیازاتی که ویسی و سهراب در ۲۱ بازی گرفتند! کمالوند بعد از یک سال طلسم نبردن آبادانی‌ها در خانه را مقابل سپاهان مدعی شکست و هفته قبل هم مس را که تا آن لحظه با محرم نباخته بود، دوباره برد. و حالا هم اولین مساوی که ارزش و اهمیت این یک امتیاز در ادامه مشخص خواهد شد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین