اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل

قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
قیمت طلا و سکه امروز با روند نامتوازنی بازگشایی شد. این در حالی بود که قیمت دلار و اونس طلا در نخستین روز هفته کاهش داشت. معامله‌گران، بازار طلای داخلی را رکودی می‌دانند و معتقدند افزایش محدود قیمت در این بازار ناشی از رشد طلای جهانی در زمان بسته بودن بازارها در روز جمعه بوده است. امروز سکه امامی برخلاف سایر قطعات کاهشی شد.
۱۳:۵۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

قیمت طلا و سکه در نخستین روز هفته در روند نامتوازنی بازگشایی شد. نوسانات بازار فلز زرد در بیشتر قطعات و وزن‌ها افزایشی بود و تنها سکه امامی ۲۰۰ هزار تومان کاهش داشت.

Screenshot 2024-05-11 at 1.21.36 PM

حباب سکه امروز غیر از سکه گرمی در سایر قطعات کاهشی بود. معامله‌گران این افت حباب را ناشی از کاهش تقاضا در بازار فلز زرد می‌دانند. روز جمعه و در زمان بسته بودن بازارهای داخلی، اونس جهانی طلا افزایش قابل توجهی داشت؛ با وجود اینکه در لحظه نگارش این گزارش قیمت طلای جهانی کاهش بیش از سه دلاری دارد اما  فعالان بازار طلا با توجه به کاهش محدود قیمت دلار دلیل رشد قیمت در بازار داخلی را نوسانات بازارهای جهانی عنوان می‌کنند.

گفتنی است انس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۲۳۶۰ دلاری در حال معامله است. 

هر گرم نقره ۵۵ هزار تومان شد

اونس جهانی نقره امروز روی قیمت ۲۸ دلار و ۱۷ سنتی ایستاده است و حدود یک دلار نسبت به روز پنجشنبه  رشد دارد. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با قیمت ۵۵ هزار و ۱۷۹ تومان در حال معامله است و رشد ۶۷۰ تومانی نسبت به پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت دارد.

راه سکه امامی از سایر قطعات جدا شد

قیمت سکه امامی امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی بازگشایی شد. این قطعه در لحظه نگارش این گزارش روی رقم ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در حال معامله است. سکه‌ بهار با رقم ۳۸ میلیون و ۵۹۰ هزار تومانی در حال معامله است و نسبت به روز پنجشنبه ۲۰۰ هزار تومان افزایش دارد.

گفتنی است قیمت نیم‌‌‌سکه با رقم ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی معامله شد و رشد ۱۰۰ هزار تومانی دارد. قیمت ربع سکه روی رقم ۱۵ میلیون ۳۰۰ هزار تومانی ایستاده و تنها قطعه‌ای است که تغییر قیمت ندارد. قیمت سکه گرمی با رقم ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی معامله می‌شود. این قطعه در شروع معاملات امروز ۲۰۰ هزار تومان گران شد.

حباب سکه امامی ۶۰۰ هزار تومان ریخت

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش افزایش محدودی دارد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با رشد ۳۲ هزار تومانی با رقم ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش ۱۲ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۴۱۶ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۳۷۰ هزار تومان در حال معامله است.

حباب سکه امروز روند کاهشی داشت و تنها سکه گرمی از این افت حباب تبعیت نکرد. حباب سکه امامی ۶۵۰ هزارتومان، سکه بهار ۲۰۹ هزار تومان، نیم‌سکه ۲۰۵ هزار تومان، ربع ‌سکه ۲۰۲ هزار تومان کاهش دارد. حباب سکه گرمی ۱۵۲ هزار تومان رشد کرد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: قیمت طلا قیمت سکه
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین