اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۹۸۱۰

حساب ویژه شجاعی روی یک استقلالی برای مصاف با پرسپولیس

حساب ویژه شجاعی روی یک استقلالی برای مصاف با پرسپولیس
قطعا سرمربی تیم فوتبال هوادار برای امتیاز گرفتن از تیم مدعی پرسپولیس روی داریوش شجاعیان حساب باز کرده است.
۰۱:۵۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|
هوادار حریف بعدی پرسپولیس است که باید فردا شنبه از این تیم میزبانی کند. تیمی که با منطقه سقوط فاصله دارد اما اگر حواسش نباشد احتمالا در مهلکه خطر افتادن به دسته یک گرفتار می‌شود. همین موضوع کافی است تا امتیاز گرفتن از قرمزها امری ضروری برای این تیم به حساب بیاید. 
 
هر چند هوادار یکی از جوانترین مربیان لیگ را روی نیمکتش دارد اما به لحاظ میانگین سنی جزو پیرترین تیم‌های این دوره مسابقات است. در واقع تیم تازه وارد تهرانی 15 بازیکن بالای 30 سال دارد که یکی از آنها داریوش شجاعیان است. هافبکی که تا به اینجای فصل با 6 گل زده و 2 پاس گل به بهترین بازیکن هوادار تبدیل شده است. او که به خاطر استقلالی بودنش انگیزه‌ مضاعفی مقابل پرسپولیس دارد قطعا مهمترین مهره مسعود شجاعی برای بازی عصر فردا خواهد بود و آقای سرمربی روی عملکرد این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده است.
 
درباره شجاعیان جالب است بدانید که او در مجموع سه دوره قبلی لیگ برتر آمار 2 گل و یک پاس گل دارد اما در فصل جاری و تا پایان هفته بیست و ششم آماری به مراتب بهتر از این را به دست آورده است. خودش که این اتفاق را جزو ثمرات ازدواج موفقش می‌داند. حالا باید دید این ثمرات در دیدار با پرسپولیس هم خودش را نشان می‌دهد یا خیر.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین