اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۹۷۴۷

یوسفی: علیاری بهترین بازیکن زمین بود نه خارجی‌های استقلال

یوسفی: علیاری بهترین بازیکن زمین بود نه خارجی‌های استقلال
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن بر این اعتقاد است که در دیدار استقلال - ذوب‌آهن مجید علیاری بهترین بازیکن زمین بوده است نه خارجی‌های استقلال.
۱۵:۲۹ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|
فردین یوسفی درباره تقابل ذوب‌آهن با استقلال در هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: ذوب‌آهن این فصل تیم خیلی خوبی است و بازی‌های باکیفیتی را به نمایش گذاشتیم. فکر می‌کنم چون بازی تیم ما مقابل استقلال از شبکه سه پخش می‌شد، باعث شد که افراد بیشتری متوجه کیفیت ذوب‌آهن شوند. البته ما در دقایق آخر گل  خوردیم و در نهایت باختیم، ولی تیم برای ما پیروزی و کسب سه امتیاز به زمین مسابقه آمده بود.

وی درباره اینکه سبزپوشان تا یکقدمی برد استقلال مقابل تماشاگرانش پیش رفتند، تصریح کرد: ما مشابه این بازی را مقابل تراکتور برگزار کردیم و آنجا توانستیم برنده مسابقه شویم؛ بنابراین ما قبلاً در چنین موقعیتی خودمان را نشان دادیم. اینجا هم خوب پیش رفتیم، ولی در پایان با نتیجه دلخواه زمین را ترک نکردیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که آیا تفاوت نتیجه بازی استقلال - ذوب‌آهن را بازیکنان خارجی آبی‌پوشان رقم زدند، گفت: من این اعتقاد را ندارم. یکسری اتفاقات در جریان بازی افتاد که نتوانستیم به نتیجه دلخواه‌مان برسیم، وگرنه به کیفیت بازیکنان باشد مجید علیاری بهترین بازیکن زمین بود.

یوسفی در واکنش به درگیری امید حامدی‌فر و مهرداد رضایی بعد از پایان بازی استقلال و ذوب‌آهن، تصریح کرد: من انتظار چنین برخوردی نداشتم، چون قبلاً با امید حامدی‌فر در تیم صنعت نفت آبادان هم‌اتاقی بودم و دوست صمیمی هستیم. با مهرداد رضایی هم در ذوب‌آهن ارتباطی دوستانه دارم. به نظرم آن لحظه امید تحت فشار بازی و اتفاقات قبلی تصمیم اشتباهی گرفت. کار مهرداد رضایی هم در نیم‌فصل اول اشتباه بود، اما هر دوی آنها انسان‌های بسیار خوبی هستند.

وی درباره مواجه با پیکان در هفته‌های آتی لیگ گفت: ما در سه بازی آینده با تیم‌هایی بازی داریم که شرایط خاصی در جدول دارند و برای سقوط نکردن می‌جنگند. ما تلاش می‌کنیم در همه بازی‌های‌مان سه امتیاز را بگیریم و در آخرین بازی با شکست گل‌گهر که تقریباً شرایط مشابه‌ای مثل ما در جدول دارد، بالاتر از آنها قرار بگیریم. شرایط هر بازی هم شرایط خاصی است. مثلاً عنایتی قبلاً سرمربی‌ام در تیم امید بوده است و با عبدالله ویسی قبلاً در صنعت نفت کار کرده‌ام. در هفته بیست‌ونهم باید مقابل صنعت نفتی قرار بگیرم که قبلاً عضو این تیم بودم. بنابراین هر بازی شرایط خاص خودش را برای تیم‌ها دارد.

هافبک پیشین صنعت نفت آبادان در پاسخ به اینکه چرا نمایندگان فوتبال خوزستان در لیگ برتر، با وجود دارا بودن بازیکنان پراستعداد، دستاوری جز قعرنشینی لیگ برتر و تلاش برای بقا در این سطح فوتبال نداشته‌اند، تصریح کرد: به تیم صنعت نفت علاقه زیادی دارم و باید بگویم از تیم‌های ریشه‌دار کشور است. من امیدوارم که این تیم در لیگ برتر باقی بماند. واقعاً تیم‌های استان خوزستان مثل خانواده‌ام هستند. اینکه برای سقوط این تیم‌ها محاسبه کنید کدام تیم در لیگ بماند، مانند این است که مقایسه کنید کدام بچه خانواده بمیرد. به نظرم بی‌توجهی مسئولان کار فوتبال خوزستان را به اینجا رسانده است.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: ذوب آهن اصفهان
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین