اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۸۴۰۳

پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند

پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
دیدارهای هفته سی‌‌و‌یکم بوندس‌لیگا با پیروزی باواریایی‌ها و شکست سنگین دورتموند در دیداری خارج از خانه پیگیری شد.
۱۹:۵۶ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌یکم بوندس‌لیگا، عصر امروز (شنبه) از ساعت 17 به وقت تهران، 4 مسابقه برگزار شد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ رده دومی میهمانش اینتراخت فرانکفورت را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.

هر دو گل بایرن مونیخ در این بازی توسط هری کین در دقایق 9 و 61 (پنالتی) به ثمر رسید و تنها گل اینتراخت فرانکفورت را هم اوگو اکیتیکه در دقیقه 23 زد. بایرن مونیخ با این نتیجه  69 امتیازی شد و جایگاه خود در رده دوم پشت سر بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام مسابقات را تثبیت کرد.

در بازی همزمان تیم فوتبال بوروسیا دورتموند با نتیجه 4 بر یک به میزبانش لایپزیگ باخت. جیدون سانچو در دقیقه 20 این بازی دورتموند را پیش انداخت اما لایپزیگ با بازگشتی مقتدرانه گل خورده را با 4 چهار ایکونا اوپندا 23، بنجامین سسکو 2+45، محمد سیماکان 46 و کریستوف بائو‌م‌گارتنر 80 پاسخ داد و بازی را برد.

 

با این نتیجه لایپزیگ رده چهارمی 62 امتیازی شد و با افزایش فاصله‌اش با دورتموند 57 امتیازی، شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده افزایش داد. این در حالیست که تنها 3 هفته دیگر به پایان فصل جاری بوندس‌لیگا باقیست.

در دو بازی دیگر آگزبورگ با نتیجه 3 بر صفر مغلوب میهمانش وردربرمن شد و فرایبورگ نیز در خانه با نتیجه 2 بر یک به ولفسبورگ باخت.

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا، بایرلورکوزن از ساعت 20 به وقت تهران میزبان اشتوتگارت رده سومی خواهد بود.

انتهای پیام/

 
 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: بایرن مونیخ
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین