اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۳۴۱۵

تبدیل اتریوم به شیبا در تراست ولت

تبدیل اتریوم به شیبا در تراست ولت
۱۵:۵۶ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
وانانیوز|

تراست ولت یکی از مشهورترین و معتبرترین کیف پول‌های نرم‌افزاری است. در تراست ولت دست شما برای تبدیل ارزها به همدیگر باز است. در نتیجه اگر قصد دارید تا با نگهداری اتریوم سود کنید، نگران نباشید. هر وقت که بخواهید می‌توانید اتریوم خود را به ارز دیجیتال دیگری مانند شیبا تبدیل کنید. در این مطلب ضمن آموزش نحوه نصب و راه‌اندازی کیف پول در تراست ولت، به شما نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانید تبدیل اتریوم به شیبا در تراست ولت را انجام دهید.

خرید اتریوم و انتقال به تراست ولت

برای اینکه بتوانید در تراست ولت خود اتریوم را به شیبا تبدیل کنید، ابتدا باید مقداری اتریوم در تراست ولت خود داشته باشید. برای همین اولین قدم شما خرید اتریوم (https://hamtapay.net/market/eth/) است. پس از اینکه اتریوم را از یک صرافی معتبر که لینک آن را قرار دادیم خریدید، باید آن را به آدرس کیف پول اتریوم خود در تراست ولت منتقل کنید. در قسمت بعدی درباره نحوه راه‌اندازی و نصب تراست ولت بیشتر توضیح می‌دهیم و روش انتقال اتریوم به کیف پول تراست ولت را هم به شما یاد می‌دهیم.

راه‌اندازی تراست ولت: از نصب تا انتقال ارز دیجیتال

راه‌اندازی تراست ولت

شما می‌توانید تراست ولت را به روش‌های مختلفی استفاده کنید ولی پیشنهاد ما نصب اپلیکیشن موبایلی آن بر روی اندروید یا iOS است. برای این کار کافی است وارد صفحه اصلی وب‌سایت شوید و در همان اول، گزینه دانلود اپ را بزنید. اپلیکیشن مناسب خود را از اپل استور یا گوگل پلی دانلود و سپس نصب نمایید. برای ایجاد یک کیف پول مسیر زیر را دنبال کنید:

  • اپلیکیشن را باز کنید و گزینه Create New Wallet را انتخاب نمایید. سپس باید روش بکاپ‌گیری از کلیدهای اصلی را انتخاب کنید. هم می‌توانید به صورت دستی کلیدها را جایی یادداشت کنید و هم به صورت یک فایل رمزدار روی گوگل‌درایو ذخیره نمایید.
  • اگر گزینه گوگل‌درایو را انتخاب کنید، صفحه اتصال به اکانت گوگل برای شما باز شده و دسترسی‌های لازم را از شما درخواست می‌کند. پس از تأیید به صفحه‌ای وارد می‌شوید که باید یک نام دلخواه برای فایل پشتیبان ولت خود انتخاب کنید. سپس از شما درخواست رمز می‌کند تا فایل بکاپ در گوگل‌درایو رمز دار شود.
  • در نهایت یک Passcode برای ورود به اپ باید تنظیم کنید. این رمز ۶ رقمی برای حفظ امنیت ولت شماست تا هر شخص دیگری نتواند آن‌ها را جابه‌جا نماید. شما می‌توانید علاوه بر رمز، از اثر انگشت هم برای افزایش امنیت اپلیکیشن تراست ولت استفاده کنید.
  • تبریک می‌گوییم! ولت شما در تراست ولت ایجاد شده و از هم‌اکنون می‌توانید ارزهای دیجیتال مختلفی را روی ولت خود مدیریت کنید. برای انتقال اتریوم به تراست ولت، در صفحه اصلی (زبانه Home) روی گزینه Receive بزنید و سپس ارز اتریوم یا ETH را انتخاب کنید. با زدن روی گزینه Share می‌توانید آدرس کیف پول خود را کپی کنید.
  • از این آدرس می‌توانید برای انتقال اتریوم به تراست ولت خود استفاده کنید. کافی است در جایی که اتریوم خود را خریداری کرده‌اید، روی گزینه انتقال یا Send بزنید و سپس در آدرس مقصد، آدرس کیف پول اتریوم تراست ولت خود را وارد نمایید. توجه کنید که وارد کردن آدرس کیف پول ارزهای دیگری به غیر از اتریوم می‌تواند منجر به از دست رفتن دارایی شما شود.

همین حالا می‌توانید برای شروع فرایند نصب و راه‌اندازی تراست ولت به وب‌سایت رسمی آن‌ها به آدرس https://trustwallet.com/blog/the-official-beginners-guide-to-trust-wallet مراجعه کنید.

تبدیل اتریوم به شیبا در تراست ولت

تبدیل اتریوم به شیبا در تراست ولت

تا اینجای کار شما ولت خود را در تراست ولت ایجاد کرده‌اید و همچنین توانسته‌اید اتریوم‌هایی که خریداری کرده‌اید را به تراست ولت خود منتقل کنید. حالا شرایطی را در نظر بگیرید که می‌خواهید درون تراست ولت اتریوم خود را به ارز دیجیتال شیبا تبدیل کنید، بدون آنکه نیاز باشد از اپلیکیشن خود خارج شوید. در ادامه راهنمای قدم به قدم تبدیل اتریوم به شیبا را توضیح می‌دهیم.

  • ابتدا به زبانه Swap بروید و ارز مبدأ (اتریوم) و ارز مقصد (شیبا) را تحت شبکه اتریوم انتخاب نمایید.
  • با انتخاب ارز مبدأ و مقصد، هزینه انتقال و دیگر تنظیمات لازم برایتان ظاهر می‌شود. در صورت تأیید شما، تبدیل اتریوم به شیبا انجام می‌شود.
  • مقدار اتریومی که می‌خواهید به شیبا تبدیل کنید را انتخاب نمایید.
  • روی گزینه Continue بزنید تا فرایند تبدیل انجام شود.

تمامی این فرایند به همین آسانی و با چند کلیک انجام می‌گیرد.

خرید شیبا به صورت مستقیم؛ روشی جایگزین

اگر قصد دارید تا شیبا نگهداری کنید، حتماً نیاز نیست که اتریوم بخرید، به تراست ولت منتقل کنید و سپس اتریوم را به شیبا تبدیل نمایید! شما به راحتی می‌توانید شیبا را به صورت مستقیم خریداری کرده و به کیف پول شیبای خود در تراست ولت منتقل نمایید. برای انتقال شیبا به تراست ولت خود کافی است که به جای آدرس کیف پول اتریوم، آدرس کیف پول شیبا (در شبکه اتریوم) را در قسمت آدرس مقصد صرافی وارد نمایید. برای خرید ارز دیجیتال شیبا اینو می توانید از این لینک https://hamtapay.net/market/shib/ اقدام کنید.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین